Descrición

LOGO GDR MARIÑAS BETANZOS   A Asociación de Desenvolvemento Rural “Mariñas – Betanzos” constitúese no mes de xullo do ano 2008 como Grupo de Desenvolvemento Rural coa finalidade de ser o núcleo de integración e representación dos diferentes axentes territoriais, institucionais, sociais e económicos, tanto públicos coma privados, interesados en promover o desenvolvemento do territorio de actuación.

A Asociación terá como ámbito de actuación preferente o dos Concellos de Abegondo, Aranga, Arteixo, Bergondo, Betanzos,Cambre, Carral, Cesuras, Coirós, Culleredo, Miño, Irixoa, Oleiros,Oza dous Ríos, Paderne e Sada, sen prexuízo de que poida estenderse por necesidades operativas dos seus programas e actividades.

A estratexia de desenvolvemento concibida pola Asociación ten como obxectivo final a valorización do territorio, incidindo na mellora da calidade de vida da poboación local a partir da valorización do patrimonio natural, cultural e do fomento da cohesión social.

Preme neste enlace para ver máis información da Asociación 

2 comentarios en “Descrición

  1. Buenos días,
    Sé de primera mano que en vuestra Reserva de la Biosfera se trabaja mucho y de manera muy seria. Por eso me ha sorprendido ingratamente ver que la versión de la web que ofrecéis en castellano es la traducción de Google. ¿Os habéis dado cuenta de que ni siquiera traduce bien el nombre de la reserva?
    Os sugiero que inhabilitéis esos vínculos hasta que tengáis unos contenidos coherentes en castellano (con inglés y francés supongo que pasa lo mismo, pero ni siquiera he intentado verlo). A veces es mejor tener menos opciones, pero que tengan sentido, y no lanzar la web con esta opción de traducción tan desafortunada.
    Entiendo que os interesa que gentes de otros lugares de España y de Latinoamérica puedan conocer vuestra reserva y compartir sus experiencias con vosotros.
    Un cordial saludo,
    Paloma

    • Estimada Paloma,

      Muchísimas gracias por tu comentario. Considerábamos que la función de la herramienta de traducción simultánea tenía un mejor funcionamiento, aunque como has podido comprobar no era así.

      En la actualidad hemos eliminado esta opción, para trabajar en el diseño y desarrollo de la nueva página web de la Reserva de Biosfera que ya incorporará las mejoras que nos indicas. Esperamos que esta nueva web pueda estar operativa en los próximos meses.

      De nuevo agradecer tu comentario que nos servirá de gran ayuda para mejorar nuestra comunicación online.

      Un cordial saludo.

Deixar un comentario